torstai 5. huhtikuuta 2018

Turun Kädentaitomessujen ostokset

Heippa!
Kuinka monelle on kädentaitomessut tuttuja? 
Minulle ne ovat tulleet tutuiksi lasten syntymien jälkeen.
2013 olen viimeksi käynyt Turun kädentaitomessuilla.
Tänä vuonna sain vanhan luokkakaverini kaveriksi.
Samasen joka sai minut ompelusta hurahtamaan!  
Parina vuonna olen Tampereella käynyt ja ne vievät mukanaan! 

Viisi vuotta sitten olin Turun messuilla kiinnostunut trikoo ja ontelokuteista. 
Mattojen virkkaus oli SE JUTTU. 
Niinkuin kuvasta näkyy...  Ei ollut enää. 
Kaapit on täynnä kuteita ja intoa pitäisi löytää virkkaukseen.  






Tänä vuonna etsin trikoo ja College kankaita. 
Värikkäitä, kesäistä ja lapsille sopivia. 
Yhdelle tytölle ja kahdelle pojalle. 
Paapiilta löysin erinomaisen kaavakirjan. 
Ihan peruskaavoja löytyy ja sopii aloittelijalle. 

Nyt messuilla oli paljon esillelaittajia. Ei ollut vain lankoja ja helmiä.  
Vaan nyt löytyi kankaita.  Esim.  Paapii  Design,  käpynen, kangaskapina, majapuu, lalia, ehta ja monia muita. 
Olivat messut parantuneet paljon viidessä vuodessa. 
Suosittelen lähtemään kauempaakin messuille ensi keväänä. 
Samalla kiertää Turun ja lähialueiden ihanat sisustusliikkeet! 


Mitäpä muuta kuuluu... 
Tänään ollaan treffailtu muiden perheiden kanssa ja lapset ovat päässeet leikkimään. 
Keskimmäisen lapsen hammashoitajan käynti suoritettu.  (on tuo 3.5v kova vastus.  Minä itse vaihe menee ja niin saatiin se tänään nähdä hammaslääkärissä) 
Illalla on me and i:n vaatekutsut.
Ja loppuilta ollaan...
Tehdään käsitöitä ja löhötään sohvalla.

Ihanaa perjantaita! 

Jonna  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaunis kommentista :)