tiistai 12. toukokuuta 2015

Oma lahjani



Vuorossa olisi tämän äidin sunnuntaina saamat lahjat.

Olen vinkannut miehelleni että olisi mukavaa mennä kuntosalille käymään tai kahvakuulaan, joka on ihanaa rääkkiä. Tai siis siinä on tunnin ahertamisen jälkeen tunne että nyt on mama saanut rasvaa palamaan. 
Myös tarvitsisin vinkkejä ruuan laittoon joka auttaisi painon pudotukseen. Minulla on jäänyt muutama...siis huom. vain muutama kilo kahden lapsen jälkeen. :D 
Kyllähän minulle neuvoja tulee että jätät vaan hiilarit pois. Jostain kumman syystä se ei niin vain onnistu. (Tarkoittaen nyt perunaa).

Toiveeni oli kuultu. Sain kymmenen kerran lahjakortin kahvakuulaan, yhden kerran ravinto- ja treeniohjelman paikalliselle personal trainerille. 

Tästä olen todella mielissäni ja onnellinen.
 Kiitän lahjasta ihanaa perhettäni<3
Niin paljon löytyy tahtoa jotta pääsisin niihin lukemiin joissa olin ennen lapsia.  :)
Olen onnellinen pikkuisistani, mutta lääkäreiden huomautuksista kärsin todella paljon. 












Ihania kukkia sain. 
Tuon lahjakortin lisäksi sain kesäkukka-amppelin.
Korkean ruusun sain appiukoltani.


Pidetään peukut pystyssä kiinteytys urakkaan. :)

Nyt pitää jännätä jääkiekkoa.

Ihanaa tiistaita sinulle! 
Ei anneta kurjan vesisateen häiritä. :) 


Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaunis kommentista :)