sunnuntai 20. lokakuuta 2019

Jos mä huomenna sitten....

kirjoittaisin sinne blogiin. No enpä kirjoittanut.  Laiskuus iski. Ideat loppui. Tai joka päivähän olisi jotain saanut kirjoitettua, mutta itsestäni en irti saanut.
Paitsi nyt sain. Aamusta havahduin "ei hitsi, mullahan on se blogikin. Mahtaakohan mulla olla enää yhtään seuraajaa siellä".
Olihan mulla<3 ja siitäkö tuli hyvä mieli :)

Mitäkö kuuluu vuoden tauon jälkeen?
Tammikuussa lähdin töihin. Mulle tarjottiin eka määräaikaista, mutta muuttuikin vakkariksi. Pääsin virallisesti työnmakuun.
Lapset aloitti päiväkodin. Siitä seurasi aikamoista uuden arjen opettelua.
Aikataulujen sumplimista. 
Vietin kesällä neljän päivän kesäloman.  Sen verran oli kertynyt, mutta se oli mun elämäni ensimmäiset lomapäivät. 
Toki muitakin vapaita vietettiin. 
Vanhin lapsista aloitti eskarin syksyllä. 
Ja ollaan sitä eskari uhmaa saatu tässä seurailla.
Liikunnan ilon olen saanut takaisin. 
Lenkkeilyä ja kuntosalilla käymistä alkanut harrastaa. Kuntoportaat. Se vasta on hieno keksintö. 


Mun sisäinen jouluihminen on herännyt.  
Sen on perinyt meijän keskimmäinen lapsi. 
Poika on halunut jo pipareita leipoa ja glögiä juoda. 
Äitinsä poika<3

Mutta näin.  Siinäpä tärkeimmät.
:) 



Jonna

1 kommentti:

  1. Voi ihana kuulla teidän kuulumisia! Uusi arki kyllä varmasti vaatii opettelua, mutta hienoa että ootte päässeet hyvään rytmiin. Ja niin mahtava, että oot löytänyt aikaa liikunnalle!
    Ihanaa viikkoa<3

    VastaaPoista

Kiitos kaunis kommentista :)